Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

To Birthday Girl : Dearest Lekha tersayang

Selamat Hari Lahir
Happy Birthday
Zum Geburtstag
dan lain-lain ...
Ucapan ini ditujukan khas untuk sayang saya : Nur Zulaikha Afifah . Terima kasih kerana sudi menjadi SAHABAT saya . Seriously , even dapat kenal kau seminggu je , tu pon dah memadai untuk aku . Aku tersangatlah sayang kat kau .. Seriously GILA SAYANG okay ! HAHAA . Sumpah rindu kau (dah jadi sesi luahan perasaan) . Next (malas layan mood) ... Aku hope kau sentiasalah berjaya dalam life kau ! Dapat bersama dengan tersayang . And dapat berkat dari Allah .... Lekha , ingat tau . Aku sayang kau gila banyak . *terimbas kembali saat kat uitm* ..... crying~~~~

Balik je aku terus practise , so hasilnya :) Happy Birthday Lekha .



Tak tau nak bagi hadiah apakan . So , aku just bagi lagu jela . Sorry suara sumbang and sumpah tak sedap ! And gitar cam terabur sikit .. Apa-apa pon , I wish u all the best .. Dah , toksah nangis lagi kay .. Tunggu aku tau 11 mac ni :)

Next Story :

Heute haben wir eine Versamlung . Haha , gedik-gedikla pulak nak cakap Deutschkan . Hahaa . Hari ni aku ada assembly pasal Maulidur Rasul . Sangat MENARIK *yoyo je , sedangkan tidur time orang tu bebel* .
Orang yang tukang bagi ceramah tu memang the best la . Tapi sayang , cakap macam orang seberang . Memangla buat aku makin nak tertidor . Tak faham bahasa yang dia gunakan .. Hahaa . Sorry ye bapak *gelaran yang dia suruh panggil* .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.