Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Humairah la .

Serious tersangat penat today . Sorryla lama tak mengupdate blog ni hah . Takde masa . Busy kot dengan HOMEWORK , busy dengan gitar lagi . Hmm , cakap pasal gitar . I already know afew songs but mostly there are malay songs . Sebab kord dia agak senang . English song yang aku boleh bawak is Perfect Two . Seriously addicted to guitar . Kalau boleh , every second nak dengan guitar kesayangan itu . (bukan gitar aku . gitar my ucu) . Bila start je pegang gitar tu , memang akan melagha je la kan .. Meh aku bagitau lagu apa yang aku dah boleh main : Perfect Two , Carta Hati , Kimia , 150juta , Yang terindah , Aishiteiru and maybe ada lagu yang aku tak ingat . Tapi aku takla terror sangatkan . Okay okay je kot . Biasala baru belajarkan .

Tadi pulak ada perarakan Maulidur Rasul . Group kitorang paling famous kot . Sebab : paling sekata , sepanduk gila lawa , si gadis-gadis sangat tercomel dengan ribbon kat tudung . Dahla semua pakat pakai pink . So , memang DOUBLE THUMBS UP lakan . Ramai kot yang tangkap gambar kitorang . Para teruna pon tak kurang hebatnya , semua kacak-kacak belaka dengan memakai pakaian baju melayu lengkap bersamping dan bersongkok . Songkok dorang pon lengkap dengan ribbon colour merah . Malam ni keputusan untuk pertandingan perarakan tu . Hopefullyla menangkan . Dahla ramai pensyarah memuji . Chehh~~~~ . Hahahaa . Apa-apapon , hari ni memang penat kot .

Tunggu blog yang akak dinaik taraf tak lama lagi :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.