Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Bongok ! Baru nak update ..

Haha , gilo betol aku ni . Actually lama dah aku nak update blog , tapi disebabkan kemalasan yang teramat , kerja ini aku tangguhkan untuk beberapa harila kan . HAHA .

First thing first :

15th February , 

Really wanna thanks to my sweeto bro ! Sapa lagikan kalau bukan Naim yang terlebih rajin untuk mengambil aku . LOVE , HUG , KISS sama kau Naim ! Haha .. Disebabkan holiday , dia and Kak Nabiela ( scandalicious ku merangkap awek abang aku ) datang ambik aku kat IPBA ni . Seriously sangat terharu okay . :)
Then , berjalanla kami ke Mid Valley (naik kereta sebenarnya) . Sampai je kat sana aku berpecah dengan Nora and Umie . Jejak je kaki kat Mid tu , perut mula buat konsert ROCK kan . Apalagi , foodcourt la jadi tempat tujuan utama kitorang .. Lepas je makan , pergi merayau-rayau tanpa hala tujuan . Pastu , Kak Nabiela dengan bermurah hati mengofferkan diri untuk belanja aku . HAHA . Saat tu , dalam hati macam ..... WAAHHHHH , SAYANG AKAK LEBIH GILA ... Memang untung okay . Makan tadi pon dia belanja . Makan Pretzel and Big Apple pon dia keluar duit . GILA HEAVEN OKAY .. Lepas je beli barang-barang , terus balik . Sampai bilik dah start rindu dekat diorang . Thanks bawak jalan . Sayang korang ...

18th February ,

Okay disini ingin aku menstatekan bahawa aku BALIK !! . HAHAA . Bukan aku yang nak balik okay . Parents yang suruh balik disebabkan kerinduan mereka terhadap aku . CEH !! Balik je , terus bukak laptop dan tangan ni menggatal tekan youtube and bukak link NAJWALATIF . Apalagi , cari lagu dia yang best , terus main .. 1st practise bagi Qila dengar . SUMPAH TERABOR !! Kesian Qilot kena tadah telinga dengar aku punya suara and alunan gitar yang sumbang tu . TEEETTTT !! haha . Malam tu aku gayut pulak dengan ORANG TUA tercinta . 2 kali SUPER SAVER okay . Rindu terlampau :P

19th February , 

Zum Geburtstag viel Glück , Zum Geburtstag viel Glück , Zum Geburtstag Liebe Hanis .... Zum Geburtstag viel Glück .. (nyanyian lagu birthday dalam German)
Hanis , Selamat Hari Tua . Kedut kau dah banyak kat muka tu . HAHA :P Sayang kaulah makcik ! Hope kau semakin happy setiap hari kay ..
Best tak terkena dengan Naim ? HAHA . Jangan marah naa .. Gurau je pon ....

Oo , ye .. Hari ni aku berjaya main lagu carta hati . Okayla , takla sekabut semalam kan .. HAHA . Terus aku capai kamera aku and rakan lagu tu .. Special thanks to Naim . Eventhough he is really tired , dia layan jugak kerenah adik dia yang gila ni . Berbekalkan latihan tak sampai sejam , kami terus buat cover .BODOH PUNYA NAIM ! Suara dia lagi sedap dari aku . Nyesal suruh DUET ! Anyway , thanks bro !

20th February ,

Again , macam nak runtuh airmata aku ni .. Ibu , adik taknak balik la .... Nak dok rumah dengan ibu .... (belum sampai IPBA dah homesick) . *gedik doe !*
Sampai je IPBA , terus packing barang .. Then , ambik Hanis dekat Mid dengan Syatul and Bhavithra . Best naik kereta dengan Syatul ..

Takziah kepada Umie kerana telah kehilangan Atuknya pada hari ini .. Al-Fatihah~~

Esok aku nak update lagi sebab ada someone special yang sambut birthday .... <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.