Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

setelah sekian lama ...

gila
lama tak update blog .
kadang-kadang macam LUPA plak yang aku ni ada blog .
seriously .
haha .
kesian kau blog !
okay , sempena new year biar aku start dengan info aku yang terbaru .
now i'm in a relationship with someone .. (gila sayang wey) .
nak kah tahu nama nya ?
MUHAMMAD SYAFIQ ASYRAF .
cutekan nama dia . dia ex classmate aku kat UITM MERBOK haha . *aku cita lain kali ea pasal ni* . okay , then the next one is , i'm already continue my studies in IPGKBA . aku amek course GERMAN . best gak la even susah sikit . but i'll do my very best . now the very important infomation yang membuatkan aku teringat akan blog is : MY BELOVED BROTHER'S BIRTHDAY . alles gutes naim . viel glück . hope kau dapat apa yang kau nak dalam hidup ni .aku gila sayang kau even kadang-kadang kau abit annoying and childish . kau tetap bestla monyet ! haha , okay . aku terpaksa stop sebab aku kena get ready nak celebrate birthday dengan si monyet ni and my parents . <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.