Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

UiTM SUNGAI PETANI

20may2010 ..
aku dikejutkan dengan berita :
'Suka cita dimaklumkan anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM :
Program : Diploma Pentadbiran Awam
Tempat : UiTM KAMPUS SUNGAI PETANI 08400 MERBUK , KEDAH .. '
mengalir air mata gadisku time bace surat tawaran tu ..
aku nak berterima kasih kepada seorang kawan dan keluarganya yang bersusah payah pasal aku ..
AKAN KU KENANG SAMPAI MATI ..
kalau ade kehidupan akan datang , aku akan pilih die jadi sahabat aku ..
khas untuk kawan sejati ..
-kau sentiasa berada dengan aku kala waktu aku susah ..
-walau di bibir kau gelak , namun dihati kau pilu melihat aku ..
-kau berusaha dalam diam supaya aku dapat apa yang aku nak ..
-itulah bukti kau sayangkan aku ..
-walau tak pernah ku balas , namun kau jua tidak pernah meminta ..
NAJATUL , KAU SAHABAT , TEMAN DAN KAWAN DUNIA AKHIRAT ..
:)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.