Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Result! Result!

Assalammualaikum.


Seriously, time aku tulis title post je rasa nak gugur jantung. Actually aku tak tau pon lagi result aku but if possible i want to know the result right now! Bukan apa, it's just for an early preparation. Okay, cuba korang menyesakkan otak dengan pikir hal ini. "KALAU DAPAT R E S U L T AWAL...."



Sekarang aku bagi sebab-musabab kenapa aku nak dapat Ergebnis(result) awal:



  1. Memudahkan aku untuk menyimpan duit. In case if i've failed(mintak dijauhkan), sudah tentu kena ada RM360 dalam tangankan?

  2. Memberi aku kesedaran supaya S.T.U.D.Y. Cuba bayangkan, selagi aku tak dapat result ni, selagi tu aku meleka main Gesichtbuch(MUKABUKU@FACEBOOKING). Kalau aku dah dapat result awal, bolehlah aku buat preparation to face the exams kan? Kan? Kan?

  3. Aku nak tau result cepat sebab, aku nak tenangkan hati parents aku yang asyik dok risau pasal exam aku!(Aku pon) Kalau tau awal, senanglah diorang nak marah aku. So, takdelah melarut marah diorang sampai aku habis sem nanti. Kalau aku tak fail(HARAPANLAHKAN!), ofcourse diorang akan happy and aku pon akan lega.
Aku kalau boleh taknak gagal ni. Yelah, siapa je pon yang nak gagal kan. Tapi kawan aku ada cakap, "Kita kena redha.. Gagal sekali tak bermakna gagal segalanya .. Mungkin Allah dah tetapkan yang lagi baik. Tawakkal kepada Allah.. Kalau Allah bagi gagal tak bermakna Allah tak sayang." Itulah kata-kata dari member baik aku kat IPG KBA- Hanis Durani Binti Shamsudin. Thanks sahabat for the useful advise.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.