Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ke Petaling Jaya semata kerana MAKAN.


Assalammualaikum.

Akhirnya setelah beberapa bulan tidak menghapdet apa-apa kat blog ni. Sekarang adalah cerita aku nak story.
Hari ni, lepas je kelas, aku memang dah ada program. 

Sehari melepak bersama Hanis Durani dan Nurfatin Amalina. (seharilah sangat, berapa jam je kot) Firstly kitorang tahanlah 1 teksi ni. Tapi memang amat menakotkan okay cara dia bawak kereta tu. SANGAT2!! Sampai je PJ terus pergi kedai gambar nak ambik gambar family kak Aterg. (Kotak gambar dia besar okay, aku yang angkat :P) Lepas je amik, teros kitorang pergi Wendy's Restaurant kat belakang kedai gambar tu. Memang sangat BEST!!! Makanan dia sedap okay but quite expensive tapi still okay kalau sekali-sekala nak melepak kat situ. At first, kitorang nak take away je. Tapi disebabkan masing-masing tak makan apa since morning and time tu pon dah pukul 3.00pm, so kitorang buat keputusan tu dine in je. Mudah kan? Cuma Hanis yang take away. Kitorang order benda yang sama. Double Mushroom Melt. 

 Sedapkan tengok diorang.

 Menu utama kami

 Baked potato with cheese (menu Hanis)

Air dia sedap! (sebelah tulah kotak gambar)

Layan tak tengok?? Memang berbaloilah makan kat sini. Aku tak habis kot burger tu. Kenyang sangat! Okay, malam ni pon kami nak celebrate birthday Nad and our first year kat IPGKBA tercinta ni. Nanti aku update gambar okay!  

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.