Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rindu THEY All

http://www.emocutez.com
Assalammualaikum. Salam Sejahtera.

Title kat atas tu aku tujukan khas untuk SAHABAT sampai MATI aku. Nak tau siapa?

 Cik Najatul Faten

  Cik Zulaikha Afifah, Cik Shalinie Ishak, Cik Faikah dan Cik Suhaili Othman

Disini saya ingin menyatakan bahawa saya amat merindui mereka. SUMPAH! Lama sangat kot tak jumpa. Especially Cik Jaja. Yela, masing-masing busy with their studies kan sekarang. Memang takla kalau nak jumpa tu. Cuti pon memang lain-lain la kan. Haih, kan bagus kalau dapat jumpa diorang sekali. Jumpa ramai-ramai. And sekarang kat IPBA, aku dah jumpa pon member yang sekepala dengan aku.

Inilah mereka: Kak Hajar(Ibu), Kak Piqa(Ummu), Kak Nad(Mama), Hanis, 'Aisyatul, Kak Baz, Kak Farah dan Kak Jiha.

Dengan diorang jela aku boleh nak menggila dan meronggeng. And mak-mak kami sangat gila baik kat kami. Selalu bawak keluar makan and belanja kami makan. Dengan Kak Baz, Kak Farah and Kak Jiha pulak, aku takutla gak nak cakap. Aku pon tak tau kenapa. Tapi diorang memang tersangat baiklah. GILA-GILA masing-masing. Kitorang rapat sampai tubuhkan group SOSOQORT.. Tapi diorang memang buat aku rasa tak sunyi kat sini. DANKE SCHOEN!

MY H.O.P.E is to gather all of my besties and duduk semeja sambil borak-borak sampai lebam. Sebab aku sayang mereka semua. Diorang tersangatlah penting untuk aku. Korang memang........

http://www.emocutez.com
T H E B E S T !
So, itu saja untuk sekarang. HARGAI RAKAN-RAKAN ANDA!

KHAS UNTUK MEREKA:

You're...
My Friend,
my companion,
through good times and bad
my friend, my buddy,
through happy and sad,
beside me you stand,
beside me you walk,
you're there to listen,
you're there to talk,
with happiness, with smiles,
with pain and tears,
I know you'll be there,
throughout the years!









No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.