Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Hari yang banyak hal !

Bangun pagi , gosok gigi , pergi mandi ... lalala ~~~~~ HAHA . Gilo dah aku ni . Hari ni tersangatlah pulak awal bangun . Apa lagi , beranganlah saya dahulu sebelum menjejakkan kaki ke bilik mandi . Saya rasa semua orang kot akan menangguhkan mandi awal ni . Hal ini demikian kerana (pergh , ayat ! haha . RINDU cikgu BM saya) air waktu pagi-pagi buta ni teramatlah sangat sejuk . HAHA .. Air dinding(shower) lagila kan . Hahaa . Memang tak la jejakkan kaki disitu kalau bukan terpaksa . Bila dah masuk tu , nak air mengalir kat badan ni pon mengambil masa kot . HAHA . Adalah dalam 10minit dok melangut tengok air dinding turun mencurah curah . HAHA .. 

HUMAIRAH IS TAKING A BATH
Barulah julur kaki untuk pegi mandi .. Bengong je kot . Haha . 

HUMAIRAH IS TAKING A REST
kan bagus kalau ada tab air panas

Bila dah siap tu , seperti kebiasaanlakan . Pergi bilik kak Tifah , masuk-masuk buat muka ngantok , teros BUMMM ! Maka terlenalah daku untuk setengah jam ! Tau tak kenapa aku suka tidor bilik kakak comel itu ? Alasannya :
Bilik dia tersangatlah sejuk !
Katil dia mampu buat aku dapat tidor REM even 30minit . 

HUMAIRAH GOES TO SLEEP
Bantal dia yang sangat banyak ! (4 okay !)

Lagu-lagu yang dia pasang setiap pagi membuat mata aku ni rasa nak tidor je . 
Dia tak pernah marah aku tidor katil dia .
TERIMA KAK TIFAH ! JASAMU AKAN KU KENANG !

Pergi je kelas hari ni , memang macam tak bersemangat tau ! Gila la .. MAIRA FOKUS !!!! Nak exam dah wey . Kau nila kan . Macam mana nak achieve goal tu kalau macam ni .. Maka bersemangat semulalah daku ! Hari ni kelas dengan Frau Zarina and Frau Irina tersangatlah best kot ! Saya SUKALAA wey ! Kelas dengan Sensei Tai jangan cakapla . MEMANG TERBAIK PUNYEEE !! *gaya Dafi* Haha , nak jadi macam sensei ! Tau macam mana nak attract student ! SENSEI , YOU ARE MY ROLE MODEL STARTING TODAY !!
 
Habis je kelas , pegi pulak ukur baju . Gila la . Waaa~~ ... INCIK BASENI , boleh kah saya tak mau bili ini baju KRS ?? Mahal kot wey !! Almost 300 . Tak campur lagi tau dengan kasut kulit ! Argh ! Wahai baju , awak buat saya BENCI KRS ! Tolongla saya ! Sapa mau bagi pinjam duit ?? Kalau sponsor lagi bagus kot ! Hahaha .. Manalakan nak cari duit ni ... 

HUMAIRAH FEELS HOPE
Ibu , sila sponsor . Ibu kan kaya ! Dapat 7000 kot . haha ... 


HUMAIRAH IS STRESSED
SERABOTNYA nak cari duit ni ! 


HUMAIRAH HAS NO MONEY
Elaun tak cukup kot ..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.